Kniha hostů

Zde můžete zanechávat vaše připomínky a žádosti.

Děkujeme za všechny smysluplné komentáře naší práce!

Vaše komentáře:

Strana: « 7 6 5 4 3 [2] 1 » zobrazit všechny vzkazy

  1. 20
    Tomas Havranek:

    Dobry den Honzo S.,

    v soucasne dobe posilovna nema vlastni stranky. V dohledne dobe budou k dispozici a o jejich zprovozneni Vas budeme informovat na strankach restaurace.
    V pripade jakychkoli dotazu, ohledne posilovny, me kontaktujte na telefonnim cisle 775 639 886.

    S pozdravem,
    Tomas Havranek

  2. 19
    Honza S.:

    Dobrý den,
    mam dotaz má posilovna na Majáku svoje stránky?
    Předem díky

  3. 18
    segra:

    Dobrý den, když jsem objevila na Vašich stránkách knihu hostů, nemohu než se také podělit o své zkušenosti. Na konci května tohoto roku jsem se u Vás společně se svojí třídou po našem úspěšném absolvování studia loučila. Měli jsme domluvený salonek, který už na nás čekal. Obsluha byla velice vstřícná a i když nás byl veliký počet hravě nás k naší spokojenosti obsloužila. Švédský stůl, který jsme si objednali, byl úžasný. Každý si přišel na to své a nenašla jsem na něm nic než samé dobroty. Tímto Vám přeji hodně úspěchu i do budoucna..
    A protože se nám u Vás vážně líbilo v úterý se k Vám chystáme na takový minislučák..
    S pozdravem Lenka

  4. 17
    Petr:

    Dobrý den,
    chtěl bych také zmínit svůj názor v tého diskusi. S přáteli chodíváme průběžně na Maják již od doby, kdy to byl malý bar. Již tehdy to byl skvělý bar, obsluha byla milá, svižná, byl sice poměnší, ale to dodávalo na dobrém osobním pocitu, s přátely jsme tam chodili rádi.
    Nedávno jsme byli ve vaši opravdu krásné, luxusní restauraci, kde jsem se cítil velice dobře. Obsluha bowlingu mi nepřišla nijak zvlášť “špatná” jak zde někteří zmiňují.

    Z MOJÍ ZKUŠENOSTI musím ale potvrdit, že jsme seděli u stolu 20 minut a nikdo se nás nepřišel zeptat na nápoj, ani na to, zda budeme chtít něco k jídlu, i když nás bylo v restauraci poméně - což mě zamrzelo. I přes to, že číšnice za barem byly minimálně 3, přišlo mi, jakoby nás přehlédly, nebo čekali až si vybereme, ale my neměli z čeho, nebo že si máme jít objednat k baru - poslední možnost mi přišla velice zvláštní, tak jsme tedy ještě počkali. Tato situace “čekání”, k mému zklamání, nenastala pouze jednou, podle zkušeností i mých známých. Jednoduše to vyvolává pocit, že je to nějaký omyl nebo vtip. Přišlo nám to od obsluhy víceméně nevhodné.

    Tím ovšem nechci tvrdit, že je celá obsluha “neprofesionální” - dnes už ve Vaší restauraci může být vše jinak. Chtěl bych ovšem pochválit mladého číšníka s brýlemi, který se o nás staral velice dobře a šlo vidět, že se opravdu snaží nám vyhovět, abychom se cítili dobře. Oproti “chlápkovi”, který se s námi bavil, jako kdyby jsme byli v nějaké vesnické “knajpě” a naobtíž.

    O jídle mluvit, myslím, nění třeba, každý podle svého gusta.

    (Poslední připomínka možná trochu jízlivá - ke koktejlu - když jsem byl na Majáku se svoji kamarádkou, objednala si mýchaný koktejl s tropickým ovocem a se smetanou či mlékem, který jí způsobil nemilé střevní potíže. Nevím, zda je to chybička obsluhy, jakosti ingrediencí nebo něčeho jiného, na straně restaurace či dodavatele, ale jistá kontrola nebo pravidelná degustace podobných nápojů by možná byla na místě.)

    Byla zde také zmíněna připomínka o závisti, že se někomu něco daří.
    Já této restauraci přeji jen a jen zdar a rozkvět, protože ji rád znovu navštívím, rád se tam pobavím s přáteli, rád se navečeřím i zahraji bowling a PRÁVĚ PROTO TUTO PŘIPOMÍNKU PÍŠI!

  5. 16
    Staník:

    Poděkování kolektivu restaurace Maják
    Touto cestou bych chtěl poděkovat všem účastníkům, kteří se podíleli na mé svatební hostině 25.7.2009. Veliká spokojenost s obsluhou i kuchyní - oběd i raut byly naprosto perfektní a obsluha se o nás starala perfektně až do odchodu posledního účastníka naší svatby.
    Tímto bych chtěl doporučit všem, kteří přemýšlí o svatbě: NEVÁHEJTE A UDĚLEJTE SI SVATEBNÍ HOSTINU NA MAJÁKU!
    Na závěr ještě jednou děkuji Standa

  6. 15
    Mates:

    Dobrý den,
    plně nesouhlasím se špatnými komentáři na Vaši restauraci.Byl jsem tam sice poprvé,ale prostředí super,obsluha ochotná,pivo skvělé.Rád se tam vrátím a dám si nějakou baštu.Myslím,že pan Popelka to má pod kontrolou,a že tomu rozumí.

  7. 14
    borek:

    no co k tomuto dodat já jako celkem casty navstevnik asi muzu jednoduse a pokojne roztrelit jadro problemu a to ze je spokojenost absolutni a take neabsolutni proste pridejte ke komentarum kdy jste tam byli a jaka zrovna ze ta obsluha vas obsluhovala a kuchař krmil pac ano i zde nepracuji porad ti stejni lide a nekdy je to katastrofa ze se vam chce odejit a jindy zase pohudka a nacpany brich. hoja hoj

  8. 13
    Jiří Popelka ml.:

    Dobrý den,
    na úvod bych se rád představil. Jmenuji se Jiří Popelka a příspěvek zasílám jako zodpovědná osoba za Restauraci a bowling Maják.
    Původně jsem nechtěl do této rubriky vůbec zasahovat, protože “stránky komentářů” byly a jsou určeny k tomu, aby každý mohl vyjádřit svůj vlastní názor na poskytované služby, na prostředí i obsluhu, prostě na vše co s restaurací a bowlingem souvisí. Ať jsou to názory pozitivní či negativní!
    Díky příspěvku pana Josefa však zareagovat musím, protože se na závěr objevila otázka, na kterou považuji minimálně za slušné odpovědět.
    Pane Josefe, mohu Vám s čistým svědomím sdělit, že dosavadní příspěvky opravdu nejsou naše komentáře. Ač nás spousta lidí od záměru založit tento typ stránek odrazovala, nenechali jsme se, protože bychom se touto formou rádi dozvěděli co nejvíce konkrétních informací od spokojených i nespokojených zákazníků. Samozřejmě, musíme počítat i s tím, že se mohou objevit i příspěvky od lidí, kteří restauraci ani nenavštívili a přesto budou mít potřebu hodnotit, ale doufáme, že jich v budoucnu bude minimum. Tyto stránky nemají být reklamou ani pro nás “uspokojivým čtením”. mají pomoci nám i těm, kteří restauraci navštěvují, odstranit případné nedostatky nebo něco vylepšit.Zatím jsou pro nás největší reklamou a zároveň odměnou stále se vracející a spokojení hosté, poděkování od stolů jak obsluze, tak pánům kuchařům do kuchyně.
    Co se týče předraženosti, o které se zmiňujete, to nechám na posouzení každého. Věřím, že by spousta lidí měla nejraději vše skoro zadarmo, ale tak bychom opravdu dlouho fungovat nemohli :-( a dotace na provoz restaurace nedostáváme.
    Bohužel, pane Josefe, z příspěvku Vašeho typu nezískáváme informace žádné, protože jak sám dobře chápete, z věty” “jídlo nevábné jak vzhledově tak chuťově” o ničem nevypovídá. Těžko se mi soudí Váš názor, když jsem nebyl blíže obeznámen s tím, co jste si objednal. Protože pokud jste si objednal např. utopence, souhlasím, že zrovna tento pokrm na každého nemusí působit vzhledem ani chutí vábně. Pokud jste si objednal jiné jídlo a měl jste s ním jakýkoli problém, věřte, že stačilo sdělit své obavy právě pro Vás arogantní a pomalé obsluze. Potom byste mohl alespoň hodnotit její přístup. Mohli bychom si o tom psát hodiny a hodiny, ale asi by to bylo zbytečné …. navrhuji, pokud budete mít zájem, zanechat na Vás v restauraci kontakt, můžeme se osobně sejít a Vaše připomínky prodiskutovat.
    Závěrem bych rád poděkoval všem, kteří se na provozu restaurace a bowlingu doposud podíleli, za jejich profesionální přístup a pracovní výkon, který za uplynulé měsíce od otevření restaurace měli možnost předvést. Ono se to možná na první pohled nezdá, ale jsou to opravdu náročná povolání.
    Také děkuji všem za dosavadní i budoucí příspěvky na naše stránky a poprosím Vás o co nejkonkrétnější námitky či požadavky.
    Hezký zbytek dne.
    Nashledanou Jiří Popelka

  9. 12
    alena:

    musím reagovat na poznámky o jídle. já sice osobně nevím, kdy a co jste si na talíře nechali přinést, ale k nám donesené jídlo bylo vždy vynikající - pochutnaly si jak oči tak chuťové buňky. příště možná trochu více tolerance a pravdomluvnosti. a dobrou chuť!

  10. 11
    Odborník:

    Dobrý den,
    nemohu jinak než zareagovat na komentář od pana Josefa.Zde se opět ukázala česká mentalita.Kde vévodí nepsané pravidlo,že úspěch se neodpouští!Drahý pane,Vám nemohu než doporučit abyste si navlekl bačkory,usadil se do křesla,zapnul televizi,otevřel lahev piva.Jen v této pozici budete vždy spokojený!!!

Strana: « 7 6 5 4 3 [2] 1 » zobrazit všechny vzkazy

Zde můžete vložit svůj komentář: