Kniha hostů

Zde můžete zanechávat vaše připomínky a žádosti.

Děkujeme za všechny smysluplné komentáře naší práce!

Vaše komentáře:

  1. 1
    David:

    Super hospoda a hlavně se dobře nažeru!!!!!!!!

  2. 2
    petra:

    Moc pěkná restaurace,obsluha super,menu výborný,no,prostě se to majitelový mooooooooc povedlo!Mohu jen doporučit!!!

  3. 3
    Hater:

    Moje kritika ZNI…Skvele prostredi, jidlo taky dobre ale cekat na pivo bo jakekoli piti prez pul hodiny,mmmm,napovazenou…ale jinak 3z5ti..

  4. 4
    romanka:

    Prostředí-velmi příjemné, personál vcelku snaživý (až na obsluhu bowl.) leč neprofesionální, jídlo katastofa! ŠKODA, těšila jsem se,že bude zdravá konkurence… Pozvěte si šéfika, šéfe a m a t é r e!!! A hodně štěstí!

  5. 5
    Honzik:

    Vazeni, tuto restauraci s bowlasem vrele doporucuji!!!
    Jak je zvykem, si v jinych restauracich otypovat kuchare, a podle toho, kdo vari se jit ci nejit najist, tak v tomto pripade nikoho otypovavat nemusite:o).Z nekolika zvolenych jidel jsem zaregistroval nepatrne rozdily, at uz varila jedna smena nebo druha, pochutnal jsem si vzdy stejne!Plny pocet davam skvelemu pivu, po kterem druhy den nemam obavy, ze se musim pohybovat v blizkosti toalet:o). Obcas se s plnicim se barem obsluze vytraci usmev ze tvare :o),presto ale zustava vlidna a hlavne cekajici i na “toho posledniho zakaznika” nez dopije.Z meho pohledu tento podnik nema konkurenci a o tom svedci jeho navstevnost.Navic jsem ted zaregistroval velkou zahradku, coz se s tou predchozi neda srovnat….zkratka vazeni provozovatele, me tam budete mit snad porad:o)Diky a zase nekdy!PS:…jo a malem bych zapomnel..taky se vam stava, ze po navsteve Majaku nesmrdite kourem?:o)

  6. 6
    Pavel:

    Prostředí výborné, obsluha slušná kromě obsluhy bowlingu, jídlo otřesné. Nebyli jsme zde poprvé a musím souhlasit s názorem, že se leckdy na pití čeká dost dlouho i na placení. Návštěvnost je vždy bohatá, ale těmito nedostatky si můžete klientelu odradit. Jinad by to bylo super, dlouho v této oblasti nic podobného nebylo.

  7. 7
    Honza:

    Me osobne obsluha bowlingu,prisla prijemna,ale cekat na pivo 20 minut v restauraci,kde je u 5 stolu dohromady 20 lidi,je doopravdy dost dlouha doba a nemluve o silenem jidle,ktere je ve finale studene.To je otres,ale restaurace a bowling jsou pekne

  8. 8
    Lukáš:

    Tuto restauraci po návštěvě dne 19.5 mužu vřele doporučit:jidlo výborné až excelentní,obsluha příjemná a rychlá,bowling super a to prostředí uchvatné.Přeji hodně spokojených návštěvníků a úspěchů.

  9. 9
    Staník:

    Co se týče výše uvedených komentařu tak chápu že to moc lidí nepobíra,restaurace je naprosto perfektní a proto někteří to pomluvý,ale věřte je vás minimum.V tomto případě závist není na místě,prozože otevřít tak luxusní restauraci a ještě k tomu s bowlingem to chce odvahu. Restauraci mohu jen a jen doporučit,jídlo paráda a co se týče obsluhy tak ta je téměř na profesionální úrovni!!!!!

  10. 10
    Josef:

    Dobrý den,
    po návštěvě Vaší restaurace Vám sděluji svoji nespokojenost s poskytovanými službami. Obsluha arogantní a pomalá, jídlo nevábné jak vzhledově tak chuťově. A navíc vše nehorázně předražené!!! A když jsem si přečetl rubriku “Vaše komentáře”,je to názorové spektrum jaksi od zdi ke zdi - nejsou některé komentáře Vaše komentáře???

  11. 11
    Odborník:

    Dobrý den,
    nemohu jinak než zareagovat na komentář od pana Josefa.Zde se opět ukázala česká mentalita.Kde vévodí nepsané pravidlo,že úspěch se neodpouští!Drahý pane,Vám nemohu než doporučit abyste si navlekl bačkory,usadil se do křesla,zapnul televizi,otevřel lahev piva.Jen v této pozici budete vždy spokojený!!!

  12. 12
    alena:

    musím reagovat na poznámky o jídle. já sice osobně nevím, kdy a co jste si na talíře nechali přinést, ale k nám donesené jídlo bylo vždy vynikající - pochutnaly si jak oči tak chuťové buňky. příště možná trochu více tolerance a pravdomluvnosti. a dobrou chuť!

  13. 13
    Jiří Popelka ml.:

    Dobrý den,
    na úvod bych se rád představil. Jmenuji se Jiří Popelka a příspěvek zasílám jako zodpovědná osoba za Restauraci a bowling Maják.
    Původně jsem nechtěl do této rubriky vůbec zasahovat, protože “stránky komentářů” byly a jsou určeny k tomu, aby každý mohl vyjádřit svůj vlastní názor na poskytované služby, na prostředí i obsluhu, prostě na vše co s restaurací a bowlingem souvisí. Ať jsou to názory pozitivní či negativní!
    Díky příspěvku pana Josefa však zareagovat musím, protože se na závěr objevila otázka, na kterou považuji minimálně za slušné odpovědět.
    Pane Josefe, mohu Vám s čistým svědomím sdělit, že dosavadní příspěvky opravdu nejsou naše komentáře. Ač nás spousta lidí od záměru založit tento typ stránek odrazovala, nenechali jsme se, protože bychom se touto formou rádi dozvěděli co nejvíce konkrétních informací od spokojených i nespokojených zákazníků. Samozřejmě, musíme počítat i s tím, že se mohou objevit i příspěvky od lidí, kteří restauraci ani nenavštívili a přesto budou mít potřebu hodnotit, ale doufáme, že jich v budoucnu bude minimum. Tyto stránky nemají být reklamou ani pro nás “uspokojivým čtením”. mají pomoci nám i těm, kteří restauraci navštěvují, odstranit případné nedostatky nebo něco vylepšit.Zatím jsou pro nás největší reklamou a zároveň odměnou stále se vracející a spokojení hosté, poděkování od stolů jak obsluze, tak pánům kuchařům do kuchyně.
    Co se týče předraženosti, o které se zmiňujete, to nechám na posouzení každého. Věřím, že by spousta lidí měla nejraději vše skoro zadarmo, ale tak bychom opravdu dlouho fungovat nemohli :-( a dotace na provoz restaurace nedostáváme.
    Bohužel, pane Josefe, z příspěvku Vašeho typu nezískáváme informace žádné, protože jak sám dobře chápete, z věty” “jídlo nevábné jak vzhledově tak chuťově” o ničem nevypovídá. Těžko se mi soudí Váš názor, když jsem nebyl blíže obeznámen s tím, co jste si objednal. Protože pokud jste si objednal např. utopence, souhlasím, že zrovna tento pokrm na každého nemusí působit vzhledem ani chutí vábně. Pokud jste si objednal jiné jídlo a měl jste s ním jakýkoli problém, věřte, že stačilo sdělit své obavy právě pro Vás arogantní a pomalé obsluze. Potom byste mohl alespoň hodnotit její přístup. Mohli bychom si o tom psát hodiny a hodiny, ale asi by to bylo zbytečné …. navrhuji, pokud budete mít zájem, zanechat na Vás v restauraci kontakt, můžeme se osobně sejít a Vaše připomínky prodiskutovat.
    Závěrem bych rád poděkoval všem, kteří se na provozu restaurace a bowlingu doposud podíleli, za jejich profesionální přístup a pracovní výkon, který za uplynulé měsíce od otevření restaurace měli možnost předvést. Ono se to možná na první pohled nezdá, ale jsou to opravdu náročná povolání.
    Také děkuji všem za dosavadní i budoucí příspěvky na naše stránky a poprosím Vás o co nejkonkrétnější námitky či požadavky.
    Hezký zbytek dne.
    Nashledanou Jiří Popelka

  14. 14
    borek:

    no co k tomuto dodat já jako celkem casty navstevnik asi muzu jednoduse a pokojne roztrelit jadro problemu a to ze je spokojenost absolutni a take neabsolutni proste pridejte ke komentarum kdy jste tam byli a jaka zrovna ze ta obsluha vas obsluhovala a kuchař krmil pac ano i zde nepracuji porad ti stejni lide a nekdy je to katastrofa ze se vam chce odejit a jindy zase pohudka a nacpany brich. hoja hoj

  15. 15
    Mates:

    Dobrý den,
    plně nesouhlasím se špatnými komentáři na Vaši restauraci.Byl jsem tam sice poprvé,ale prostředí super,obsluha ochotná,pivo skvělé.Rád se tam vrátím a dám si nějakou baštu.Myslím,že pan Popelka to má pod kontrolou,a že tomu rozumí.

  16. 16
    Staník:

    Poděkování kolektivu restaurace Maják
    Touto cestou bych chtěl poděkovat všem účastníkům, kteří se podíleli na mé svatební hostině 25.7.2009. Veliká spokojenost s obsluhou i kuchyní - oběd i raut byly naprosto perfektní a obsluha se o nás starala perfektně až do odchodu posledního účastníka naší svatby.
    Tímto bych chtěl doporučit všem, kteří přemýšlí o svatbě: NEVÁHEJTE A UDĚLEJTE SI SVATEBNÍ HOSTINU NA MAJÁKU!
    Na závěr ještě jednou děkuji Standa

  17. 17
    Petr:

    Dobrý den,
    chtěl bych také zmínit svůj názor v tého diskusi. S přáteli chodíváme průběžně na Maják již od doby, kdy to byl malý bar. Již tehdy to byl skvělý bar, obsluha byla milá, svižná, byl sice poměnší, ale to dodávalo na dobrém osobním pocitu, s přátely jsme tam chodili rádi.
    Nedávno jsme byli ve vaši opravdu krásné, luxusní restauraci, kde jsem se cítil velice dobře. Obsluha bowlingu mi nepřišla nijak zvlášť “špatná” jak zde někteří zmiňují.

    Z MOJÍ ZKUŠENOSTI musím ale potvrdit, že jsme seděli u stolu 20 minut a nikdo se nás nepřišel zeptat na nápoj, ani na to, zda budeme chtít něco k jídlu, i když nás bylo v restauraci poméně - což mě zamrzelo. I přes to, že číšnice za barem byly minimálně 3, přišlo mi, jakoby nás přehlédly, nebo čekali až si vybereme, ale my neměli z čeho, nebo že si máme jít objednat k baru - poslední možnost mi přišla velice zvláštní, tak jsme tedy ještě počkali. Tato situace “čekání”, k mému zklamání, nenastala pouze jednou, podle zkušeností i mých známých. Jednoduše to vyvolává pocit, že je to nějaký omyl nebo vtip. Přišlo nám to od obsluhy víceméně nevhodné.

    Tím ovšem nechci tvrdit, že je celá obsluha “neprofesionální” - dnes už ve Vaší restauraci může být vše jinak. Chtěl bych ovšem pochválit mladého číšníka s brýlemi, který se o nás staral velice dobře a šlo vidět, že se opravdu snaží nám vyhovět, abychom se cítili dobře. Oproti “chlápkovi”, který se s námi bavil, jako kdyby jsme byli v nějaké vesnické “knajpě” a naobtíž.

    O jídle mluvit, myslím, nění třeba, každý podle svého gusta.

    (Poslední připomínka možná trochu jízlivá - ke koktejlu - když jsem byl na Majáku se svoji kamarádkou, objednala si mýchaný koktejl s tropickým ovocem a se smetanou či mlékem, který jí způsobil nemilé střevní potíže. Nevím, zda je to chybička obsluhy, jakosti ingrediencí nebo něčeho jiného, na straně restaurace či dodavatele, ale jistá kontrola nebo pravidelná degustace podobných nápojů by možná byla na místě.)

    Byla zde také zmíněna připomínka o závisti, že se někomu něco daří.
    Já této restauraci přeji jen a jen zdar a rozkvět, protože ji rád znovu navštívím, rád se tam pobavím s přáteli, rád se navečeřím i zahraji bowling a PRÁVĚ PROTO TUTO PŘIPOMÍNKU PÍŠI!

  18. 18
    segra:

    Dobrý den, když jsem objevila na Vašich stránkách knihu hostů, nemohu než se také podělit o své zkušenosti. Na konci května tohoto roku jsem se u Vás společně se svojí třídou po našem úspěšném absolvování studia loučila. Měli jsme domluvený salonek, který už na nás čekal. Obsluha byla velice vstřícná a i když nás byl veliký počet hravě nás k naší spokojenosti obsloužila. Švédský stůl, který jsme si objednali, byl úžasný. Každý si přišel na to své a nenašla jsem na něm nic než samé dobroty. Tímto Vám přeji hodně úspěchu i do budoucna..
    A protože se nám u Vás vážně líbilo v úterý se k Vám chystáme na takový minislučák..
    S pozdravem Lenka

  19. 19
    Honza S.:

    Dobrý den,
    mam dotaz má posilovna na Majáku svoje stránky?
    Předem díky

  20. 20
    Tomas Havranek:

    Dobry den Honzo S.,

    v soucasne dobe posilovna nema vlastni stranky. V dohledne dobe budou k dispozici a o jejich zprovozneni Vas budeme informovat na strankach restaurace.
    V pripade jakychkoli dotazu, ohledne posilovny, me kontaktujte na telefonnim cisle 775 639 886.

    S pozdravem,
    Tomas Havranek

  21. 21
    David:

    Dobrý den.
    I já se rozdělím se svými dojmy z návštěvy Vaší restaurace. Byl jsem zde se svojí přítelkyní na večeři a velice se nám tu líbilo. Krásné prostředí, pohodlné posezení u akvária, příjemná obsluha, rychle připravené a velice chutné jídlo. Jediné, co bych vytkl této restauraci je, že netočí Kofolu. :( Troufám si tvrdit, že nejsem sám, kdo by si zde tento velice oblíbený nápoj dal. … Do budoucna přeji restauraci Maják co nejvíce stálých a spokojených hostů a hostům příjemně strávené chvíle.

  22. 22
    Denisa:

    Dobrý večer, dnes jsme u Vás byli na bowlingu, byli jsme spokojeni, ale vedle nás hrála rodinka s dvěma dětma, děti hráli s koulí č.6, která tam byla jen jedna, asi po půl hodině přišly další dvě rodiny s dětma a přetáhli si tu jedinou šestku k sobě, tzn. že ty děti tahaly těžké koule s číslama 8 a 9, což na ně bylo příliš těžké, myslím, že těch lehčích koulí by tam mělo být víc, hlavně kvůli těm dětem. Jinak jídlo nám donesli docela rychle, byli jsme spokojení a rádi se budeme vracet.

  23. 23
    host:

    Lála není kuchař,Lála to je bůh!!!!!!!!!!!!!

  24. 24
    haetrick:

    souhlasím z názorem, že takto dobré jídlo jsem dlouho v restauraci neměl. LALA JE FAMOSNÍ GENIUS

  25. 25
    Tomáš:

    No sláva. Krásná, nezačuzená restaurace, profesionální, rychlá a ochotná obsluha, vřele všem doporučuji.
    Díky.

  26. 26
    Michal:

    zdravím tak já teda musím říct že dráha super,výběr z koulí super,ale neochotná a arogantní obsluha.Ta slečna nebo paní co obsluhuje dráhu by se měla nad sebou zamyslet.Máte zaplaceno do osmi a za pět osm vás vyhazujou od dráhy a čekání na nápoje tak to byl mazec po půl hodině za vámi někdo dojde to je super.

  27. 27
    Petr:

    Dobrý den–Mám takový pocit,že ta paní která obsluhuje dráhu bowlingu,tak chce,aby vaši hosté začli zase chodit jinam.Je velice nepříjemná a arogantní.Super dojem z prostředí,sřídá zklamání.Moc mi to mrzí a dokud to bude fungovat tímto zpusobem–nebudu vás navtěvovat ja,ani mé přatelé.Škoda

  28. 28
    Jana a Pepa:

    Dobry den,interier super,ale ta slečna nebo paní,co obsluhuje drahu bowlingu,je velice neprijemna a arogatni a tim jejim jednaní odrazuje Vase zakazniky.Vy se asi neridite heslem,NAS ZAKAZNIK,NAS PAN!! Jsme moc sklamany a na dalsi navstevu se opravdu do budoucna nechystame!!!!

  29. 29
    Tomáš:

    Dobrý den,
    restauraci navštěvuji pravidelně od jejího otevření a se všemi službami, které nabízí jsem nad míru spokojen. Komentáře sleduji pravidelně a tři poslední mě nenechávají chladným. Obsluha bowlingu je velice ochotná a příjemná, proto mi tyto komentáře nedávájí spát. Přijde mi, že je to výtvor jedné nebo více zaujatých osob. Musím souhlasit s výrazem náš zákazník, náš pán, ale pokud se někdo neumí chovat v míře slušného chování, tak se nedivím, že obsluha reaguje arogatně a neochotně.
    Podle mého názoru může být majitel rád, že se o jeho restauraci stará spolehlivý a kvalitní personál.
    Do budoucna přeji restauraci spoustu spokojených zákazníků :).

  30. 30
    Aleš:

    Dobrý den
    V této restauraci jsem byl tolikrát moc se mi tu líbí.Jídlo mi vždy velmi chutnalo.Jinak co tu čtu o obsluze bowlingu tak se nestačím divit.Obsluha bowlingu je velmi příjemná,usměvá a hlavně vstřícná ke každemu hostovi.Obsluha nápojů a jídel je také moc příjemná.Takže nechápu co se lidem na této restauraci nelíbí a kofolu bych podle mého názoru ani nezaváděl není ani trošku dobrá.Jinak přeji restauraci co nejvíce stálých a spokojených hostů a hostům ještě příjemně strávené chvíle při každé další návštěvě.

  31. 31
    Robin:

    Dobrý den,

    ve Vaší restauraci jsem nikdy nebyl a je klidně možné, že je výtečná. Pokud tomu tak je, nerozumím ovšem tomu, proč se snažíte odradit Vaše potencionální hosty. Měl bych pro Vás jednu “přátelskou” radu. Obávám se, že sděleními z úvodní strany typu “bez domluvy s číšníkem si nepřesedávejte k jinému stolu” či “prosíme hosty, aby při přípravě složitějších nápojů a jídel nebo v plně obsazené restauraci omluvili pomalejší obsloužení”, žádné zákazníky nenalákáte. Nikoho nezajímá co je ve Vaší restauraci špatně nebo co host nemůže. Soustředil bych se spíše na pozitiva. Přeji hodně štěstí ve Vašem dalším podnikání.

  32. 32
    Jirka a Monika:

    Rádi bychom touto cestou co nejsrdečněji poděkovali personálu svitavské restaurace Maják za to, že nám dokázali uspořádat tu nejkrásnější svatební hostinu, jakou jsme si kdy mohli přát. Ať již šlo o vynikající jídlo, bohatý a nádherný raut, překrásnou výzdobu, příjemnou obsluhu či naprosto profesionální přístup – všechno bylo zvládnuto na jedničku s hvězdičkou a my neměli jediné výtky! Díky Vaší ochotě splnit jakékoli naše přání, ve všem nám vyhovět a kdykoli pomoci jsme se my i všichni naši svatební hosté po celou dobu cítili jako v pohádce a mohli jsme si náš velký den vychutnat plnými doušky. Vždy se k Vám budeme rádi vracet.
    S přáním mnoha úspěchů a spokojených zákazníků,
    Jirka a Monika

  33. 33
    k:

    Dobrý den,v této restauraci jem byl cca 8x.Pokaždé stejný problém a obsluhou.Po příchodu si nás nikdo nevšímal a seděly jsme tam klidně i půl hodiny.Ke kuchyni:Lála není kuchař,ale frajírek kterej jen tluče hubou a nic víc.Slyšel jsem na něj samou chválu,ale to co předvádi dovede průměrnej kuchař.Po těhlech sklamáních jsem k vám přestal chdit.

  34. 34
    Andrea:

    Je tomu již déle, co jsem Vaši restauraci navštívila. Prostředí máte určitě krásné, ale stejně jako ostatní komentující mě zaráží pomalá (až líná obsluha). Čekat na limonádu půl hodiny, když jediné v čem spočívá problém je otevřít láhev, vzít skleničku a donést ji hostovi, opravdu nepovažuji za tak časově náročnou práci, aby se to nedalo zvládnout rychleji.

  35. 35
    Jana a Petr:

    Dobrý den,
    já i můj manžel by jsme chtěli poděkovat vaší restauraci za uspořádání narozeninové oslavy.Jídlo bylo výborné a obzvlášť tatarský biftek s topinkami.Velkým překvapením pro hosty byly obložené lžičky.S poměrně velkým počtem hostů dokázal personál pro všechny uspořádat posezení,zvlášt udělali koutek pro děti a vytvořili místo pro kapelu i taneční parket.Obsluha byla velice tolerantní a vstřícná k přáním hostů,a jakýkoliv požadavek nám byl splněn.
    Všichni byly velice spokojeni.Rádi se k Vám budeme opět vracet.
    Přejeme Vám mnoho úspěchů a hodně spokojených zákazníků.
    Petr a Jana

  36. 36
    alena:

    Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, kolik lidí se do restaurace vejde. Na stránkách jsem to nikde nenašla.
    Děkuji

  37. 37
    Maják:

    Dobrý den,
    celková kapacita restaurace je až 200 osob. V nekuřácké restauraci je k dispozici 45 míst k sezení, v kuřácké části až 60 míst, ve dvou salónkách po 30 místech. Dalších 20 míst k sezení je u baru a v prostorách bowlingu až 32 míst, v létě je otevřena navíc terasa se 40 místy. Posezení lze dle přání a potřeb jakkoliv přizpůsobit.
    Na shledanou.

  38. 38
    Rosťa:

    Zdravím,
    zítra se stavím na Robinsonův roštěnec,tak doufám,že mě opět nezklamete. :) Přeji hodně zdaru v novém roce 2011

  39. 39
    Robin:

    Ahoj, prostredi hospody je pekne, dobre ze odtud nejsem citit od kuraku, jidlo super. Obsluha je kapitola sama pro sebe, otres…hlavne namyslena pani hlavni hospodska, ktera nehle ani brvou a jen vykuruje.

  40. 40
    Robert:

    Zdravím všechny,

    chci pochválit celý personál. Byl jsem u Vás už dvakrát a se vším jsem byl spokojený. Personál je perfektně sehraný a vstřícný, jídlo vynikající a prostředí přímo luxusní. Ani jednou jsem nečekal na jídlo a pití příliž dlouho. Ceny jsou příznivé a odpovídají kvalitě služeb.

    S pozdravem
    Robert

  41. 41
    Dave:

    Prý se na majáku hraje nějaká bowlingová podniková liga??? Je nějaké bližsí info?? Web nebo tak něco??

  42. 42
    MAJÁK:

    ano, na Majáku se opravdu hraje mezifiremní soutěž, do které je zapojeno 21 firem a začala začátkem května. Rádi bychom vytvořili novou tradici pro odreagování se po práci a pro pobavení, ne ve stylu ligové soutěže. Webové stránky zatím nejsou, ale pokud se též chcete zapojit nebo pro bližší info volejte 733 458 408.

  43. 43
    hany:

    Potvrdite mi informaci, že se fitness bude brzy zavírat, že nájemné 30 tis/ mesíc pronajímatel neutahne? To znamena, že uz si nemam kupovat permanntku? uz mate noveho provozovatele?

  44. 44
    Romca:

    Chtěla bych se zeptat proč ve Vašem soláriu používáte škodlivé trubice a nepoužíváte trubice které jsou schváleny.Všude ve větších městech je mají?

  45. 45
    Fitcentrum Maják:

    Dobrý den,
    na otázku, zda je mají všude ve větších městech, Vám bohužel odpovědět nedokážeme. Informace o tom, že používáme škodlivé trubice se nezakládají na pravdě. Používáme v soláriu trubice, které splňují evropskou normu 0,3W/m2. Certifikát EU je k nahlédnutí přímo ve Fitcentru Maják nebo na webových stránkách firmy Megasun.

  46. 46
    Kudla:

    Včera jsem navštívil bowling ve vaší restauraci. Nelze nic vytknout, snad jen by se měli někteří hosté upozornit, že házet koulí až někam skoro do prostřed dráhy rozhodně dráze neprospěje.

  47. 47
    Majak:

    Poslední komentář byl z důvodu použití vulgarismu odstraněn.

  48. 48
    Hana Marková:

    Několikrát jsme navštívili vaši restauraci při pobytu ve Svitavách. Vždy jsme zde spokojeni s jídlem i s obsluhou. Jediná věc mě zde zaráží - žádala jsem číšníka o sklenici vody z vodovodu, odpověděl mi, že ve vaší restauraci se voda nepodává. Ze zdravotních důvodů nemohu pít mineráku, takže mi celý večer chyběla voda. Ve všech jiných restauracích mi vždy na požádání vodu donesou. Je to pro vás tak velký problém? Přeji vám ve vašem podnikání hodně úspěchů a hodně spokojených zákazníků. Hana Marková

  49. 49
    Miroslava:

    Zatím jsem byla zvyklá, že v každé restauraci se snaží svým hostům vyjít vstříc.V restauraci Maják jsem však narazila! Moje malá vnučka si přála k obědu maso s bramborovou kašičkou. Na jídelním lístku nabízela tato restaurace v kolonce Dětská jídla – bramborovou kaši a kuřecí řízek, brambory a kuřecí medailonky atd. Protože vnučka měla předešlý den k obědu řízek, objednala jsem pro ni kuřecí medailonky a prosila jsem obsluhujícího, zda by nezaměnil brambory za bramborovou kaši, jak si vnučka přála. Obsluhující číšník zabrblal něco v tom smyslu, že zaplatím brambory. Souhlasila jsem, neboť jsem si myslela, že brambory stojí víc a tudíž tu cenu doplatím. Při závěrečném vyúčtování jsem však musela zaplatit brambory i bramborovou kaši. Ohradila jsem se, bylo mi však číšníkem a následně i zřejmě paní provozní sděleno, že jsem na to byla upozorněna a zaplatit to musím. Ano, byla jsem upozorněna, to jsem nepopírala, ale naprosto tento krok nechápu a ještě nikdy jsem se s tímto nesetkala. V každé normální restauraci si vždy mohu říci, jakou přílohu si přeji, pokud nabízejí v jídelním lístku jinou, odečtou mi její cenu a započítají cenu té přílohy, kterou si přeji. Jen asi na Majáku se nesnaží vyjít svým návštěvníkům vstříc. Byla jsem tak ohromená, že až cestou domů mě napadlo, že mi ty brambory, které jsem musela zaplatit navíc, měli hezky zabalit do papíru. No nic, to jen aby jste věděli,že na Majáku si nesmíte vybírat a budete hezky papkat to, co vám nadiktují!

  50. 50
    Lenka:

    Dobry den,
    nahodou jsem se dostala na vase web.stranky. Jiz pred 2mi lety jsem se chtela na Vasi knihu hostu podivat - kvuli jistemu postrehu. Absolutne nerozumim tomu, kdyz si objedname veceri pro 2 osoby, desert, piti a dzus pro dite, nemuze byt dzus zreden vodou z kohoutku… Nezahlcuji sve dite ani nadbytecnymi cukry ani mineraly. Jiz dva roky jsme u Vas nebyli a pravdepodobne ani uz neprijdeme a davame prednost restauracim v SY, kde dzus zreden vodou neni problemem a verte, ze to neni krom Vas nikde.

  51. 51
    Nespokojeny zákazník:

    Posilovna Maják: prosím Vás můžete mi rozumně vysvětlit proč máte tak otřesnou otevírací dobu posilovny? To není obchod a nezlobte se na mě, ale pauzy na oběd v posilovně? Jeďte se podívat do posiloven v Brně, v Praze či jiném větším městě. O víkendu, kdy si půjdou lidi rádi zacvičit máte otevřeno od 16 hodin? To už to rovnou můžete zabalit. Normální otevíračky fitek jsou Po - Pá od 8 do 19 hodin So - Ne od 10 do 19. To jsou taková normální fitka. Pak jsou fitka, která si své zákazníky hýčkají a mají Po-Pá od 8 do 22 a SO - Ne od 9 do 21 hodin. Možná jsou u Vás pauzy na oběd proto, aby si majitel fitka mohl zajít zacvičit v klidu do prázdné posilky. V tom případě ať si to nechá pro sebe a zavře to uplně. Jste fitko jak někde vesnici, jak otevíračkou, tak tím, jak si tam po sobě ostatní uklízí (spíše teda neuklízí) atd. Opravdu doporučuju si udělat výlet do Brna do nějakýho slušnýho fitka a podívat se, jak se to MÁ dělat.

  52. 52
    Kvapil M.:

    Dobrý den,

    rád bych vám nabídl zánovní solárium Helios. PC: 70000 Kč nyní 19000 Kč. V případě zájmu zašlu foto emailem.

    Děkuji
    Kvapil M.

  53. 53
    Miluše:

    Dobrý den
    V pátek jsme byli v této restauraci,co se týká bowlingu tak to je vše v pořádku, ale jak jsme si chtěli objednat kohoutkovou vodu , už nastal problém, v kterékoliv restauraci Vám vodu dají bez problému třeba 1 Kč za 1Dcl, ale zde to pan vedoucí zakázal.
    Ve světě je to zcela běžné , objednali jsme si kávu, na lístku bylo psáno s vodou, ale to jsme nedostali nic, když jsme požádali o další vodu kohoutkovou , nebo tedy rozlévanou, dostali jsme perlivou, nevím ale nám z kohoutku perlivá neteče. Byli jsme v této restauraci asi před rokem a měli jsme stejný problém, je vidět že se nic nezměnilo. A co se týká jídla nemůžu říct že by bylo nějaké extra, nebo špatné asi tak průměr, bohužel lístek s vyúčtováním jsme si zkontrolovali až doma a byli jsme opravdu překvapeni. Byli jsme 4 objednali jsme si 3x hranolky a 1x krokety na lístku byly krokety 2x, s tatarkou to bylo podobné, objednali jsme si 4x, bohužel jsem dostali 3, ale na lístku jich bylo 5. Celkem 60Kč. Zda se tady něco změní se pravděpodobně nedozvíme, protože do této jak někteří píšou luxusní restaurace , kde Vám účtují co nedají a co si přejete je tam zakázané už nikdy na příjemné posezení nepůjdeme!!!!!!!

  54. 54
    Alenka:

    Dobrý den,
    vaši restauraci navštěvuji docela často, prostředí je velmi příjemné, obsluha také, ale musím se připojit ke stížnostem ohledně podávání “kohoutkové” vody či nemožnosti si obyčejnou vodou naředit džus, a to ani za úhradu (náklady na vodu, obsluhu, umývání…). Každému zdravotní důvody neodovolují konzumaci alkoholu, slazených nápojů či minerálek. Jak jsem zaznamenala reakce v mém okolí, velmi to váš podnik poškozuje a potenciální zákazníky odrazuje, což je velká škoda. Věřím, že majitel podniku ve jménu zdravého rozumu přehodnotí svůj postoj k točené vodě a vyjde svým zákazníkům vstříc …. což ho posune mezi nejlépe hodnocené podniky ve městě. Prosím nezklamte!

  55. 55
    Standa:

    K tématu kohoutkové vody:

    Na rozdíl od Francie (kde je zákonná povinnost podávat ´kohoutkovou´ vodu k jídlu zdarma, nikoli však ke kávě) v Česku obdobný zákon neexistuje.
    Je pak na provozovateli, zda si související náklady započte např. do ceny jídla
    Takže VYNUTIT si v ČR podání ´kohoutkové´ vody (a teď neřeším zda zadarmo či za peníze) nelze !
    Ovšem případná argumentace, že podávání ´kohoutkové´ vody je zakázané z hygienických důvodů je nesmysl, žádný takový předpis neexistuje…, ´předpisem´ ale může být rozhodnutí majitele restaurace, který se prostě jen rozhodne, že vodu podávat nebude a NIC s tím nezmůžete.
    Úplně jiné téma je, jaké pohnutky vedou provozovatele restaurací k těmto (negativním) rozhodnutím… !!!!

  56. 56
    Libor:

    Připojuju se ke kritice na nesmyslný údajný příkaz majitele restaurace nepodávat kohoutkovou vodu k jakémukoliv účelu (ke kávě, jídlu či na rozředění džusu) Pan majitel zřejmě nejezdí po ČR ani po světě, aby zjistil, že je to běžné v podnicích nižší i vyšší “třídy”. Tento přístup má jediný následek, a to odrazování zákazníků. Nápis na stánku restaurace na pivních slavnostech na náměstí “Dnes akce: kohoutková voda z Majáku zdarma” byl snad myšlen jako vtip, ale je to jen smutná realita absurdního nařízení. Jen tak dál, je jen otázka času, kdy k vám z tohoto důvodu přestanou chodit další hosté, tak jako já a z mého okolí spousta dalších… Nechte si “vaši” kohoutkovou vodu, v jiných restauracích ji mají dost a nemají s tím problém ji donést v karafě s citronem nebo jinak podle přání hosta. Zamyslete se, jestli je pro vás víc pověst restaurace a nebo zisk za pár prodaných vod z donucení…

  57. 57
    Jakub Rezanina:

    Dobrý den, Vaši restauraci často a rádi navstevujeme. To se ovsem nedá říct o Vašich webových stránkach. Postrádám aktuálnost. S pozdravem Rezanina.

  58. 58
    Ivan Břečka:

    4.12.2014 - firemní akce - bowling s večeří - akce bezva, obsluha skvělá a vstřícná, zastřelil bych kuchaře - to co nám přinesli a mělo být panenka s parmskou šunkou bylo nejhorší jídlo za poslední 2 roky, co jsem kde v restauraci dostal, maso tvrdé, přesolené, po smrti. Kdo sem jde na bowling, ať si dá jídlo předem jinde. Nebyl jsem sám, kdo měl maso po smrti a gumové. Nedoporučuji zdejší kuchyni ani úhlavnímu nepříteli.

  59. 59
    anonym:

    Dobrý den,už několikrát po sobě jsme byli na bowlingu a jidle,protože se nám líbí prostředí :) pokaždé jsme měli směnu Adéla,dvě další slečny/paní a Patrik … Slečny/paní v pořádku příjemné,vstřícné … Slečna/paní Adéla ale však ne ! Arogantní !! Dokonce si dovolila otevřít HUBU na mého otce,že je opilý ať zaplatí a jde(neříkám,že nebyl !) Takhle by se obsluha k hostům chovat nemela .! Vím,že to nikdo nečte ale stejnak kdyby náhodou … Promluvte si sní o jejím chování k zakaznikovi … Nejsem první ani poslední co si na ní stěžuje .. bylo tomu tak i na astre ;)

  60. 60
    Líba K.:

    Včera jsme s rodinou navštívili Vaši restauraci, kde jako v jedné z mála restaurací byla na Silvestra možnost obědu. Byli jsme mile překvapeni, jak útulným a čistým prostředím, tak přístupem zaměstnanců, především servírky paní Jany. Bylo nás dvanáct a každý si k jídlu vybral různé druhy pokrmů.
    Všichni jsme s jídlem byli nadmíru spokojeni, za což patří velká pochvala kuchaři Lukášovi.
    Vaši restauraci mohu doporučit. Až budeme opět něco oslavovat, rádi se k Vám vrátíme. Líba.

  61. 61
    Evca:

    Ve čtvrtek jsme navštívili Vaši restauraci na rodinou večeři byly jsme velice spokojeni,děkujeme za příjemný přístup servírce Janě a za chutnou večeři kuchaři Lukášovi.Rádi se k Vám vrátíme

  62. 62
    Boucníková Hana:

    Tuto sobotu jsme měli rodinnou sešlost, náš vnouček byl vítán občánkem Svitav, oběd jsme si rezervovali v restauraci Maják. Všechno dopadlo k velké spokojenosti, vybrali jsme si jídlo z víkendového menu, všichni si chválili grilovaná jídla připravená kuchařem, rovněž obsluha pani Janou a panem Lubošem byla bezchybná. Ještě jednou děkuji, Boucníková Hana 2017-06-03.

  63. 63
    Nunvářoci:

    Chtěly bychom moc poděkovat všem zaměstnancům Majáku, přichystaly jste nám výbornou hostinu a udělaly nám náš svatební den krásným. Osluha příjemná, jídlo skvělé,výzdoba nádherná, můžeme jen a jen doporučit .

  64. 64
    Jana:

    Velice nepříjemná obsluha.

  65. 65
    Alena Bartošová:

    V salonku Vaší restaurace proběhla oslava narozenin mého manžela. Chtěla bych touto cestou poděkovat za velice příjemnou atmosféru, obsluhu, chování personálu a chutné a vkusně upravené jídlo.
    Jako bonus navíc jsem ocenila, když pan číšník z vlastní iniciativy donesl pro naše malá, trochu se nudící vnoučata, dětský koberec a krabice s hračkami.
    Můžeme jen doporučit.

  66. 66
    Jiri:

    chtel bych se zeptat je mozne hrat bowling dnes o 2 do rana
    Dekuji

  67. 67
    Tereza Kašková:

    Dobrý den, plánuji uspořádat pro své kolegy vánoční večírek v termínu 13.12.2018 v celkovém počtu cca 50 osob. V případě, že máte tento termín volný, mohla bych poprosit o vypracování cenové nabídky večera. Rádi bychom večeři, raut a samozřejmě bowling pro zpestření večera :) Děkuji moc Kašková Tereza

  68. 68
    Majak:

    Dobrý den, paní Kašková,
    děkujeme za Váš projevený zájem o uspořádání akce v restauraci Maják. Pokud je Vaše poptávka stále aktuální, kontaktujte nás, prosím, na telefonním čísle 777 919199 nebo 461 321321 pro bližší informace.
    S přáním krásného dne
    Restaurace a bowling Maják

Zde můžete vložit svůj komentář: