Kniha hostů

Zde můžete zanechávat vaše připomínky a žádosti.

Děkujeme za všechny smysluplné komentáře naší práce!

Vaše komentáře:

Strana: « 8 7 6 5 [4] 3 2 1 » zobrazit všechny vzkazy

  1. 40
    Robert:

    Zdravím všechny,

    chci pochválit celý personál. Byl jsem u Vás už dvakrát a se vším jsem byl spokojený. Personál je perfektně sehraný a vstřícný, jídlo vynikající a prostředí přímo luxusní. Ani jednou jsem nečekal na jídlo a pití příliž dlouho. Ceny jsou příznivé a odpovídají kvalitě služeb.

    S pozdravem
    Robert

  2. 39
    Robin:

    Ahoj, prostredi hospody je pekne, dobre ze odtud nejsem citit od kuraku, jidlo super. Obsluha je kapitola sama pro sebe, otres…hlavne namyslena pani hlavni hospodska, ktera nehle ani brvou a jen vykuruje.

  3. 38
    Rosťa:

    Zdravím,
    zítra se stavím na Robinsonův roštěnec,tak doufám,že mě opět nezklamete. :) Přeji hodně zdaru v novém roce 2011

  4. 37
    Maják:

    Dobrý den,
    celková kapacita restaurace je až 200 osob. V nekuřácké restauraci je k dispozici 45 míst k sezení, v kuřácké části až 60 míst, ve dvou salónkách po 30 místech. Dalších 20 míst k sezení je u baru a v prostorách bowlingu až 32 míst, v létě je otevřena navíc terasa se 40 místy. Posezení lze dle přání a potřeb jakkoliv přizpůsobit.
    Na shledanou.

  5. 36
    alena:

    Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, kolik lidí se do restaurace vejde. Na stránkách jsem to nikde nenašla.
    Děkuji

  6. 35
    Jana a Petr:

    Dobrý den,
    já i můj manžel by jsme chtěli poděkovat vaší restauraci za uspořádání narozeninové oslavy.Jídlo bylo výborné a obzvlášť tatarský biftek s topinkami.Velkým překvapením pro hosty byly obložené lžičky.S poměrně velkým počtem hostů dokázal personál pro všechny uspořádat posezení,zvlášt udělali koutek pro děti a vytvořili místo pro kapelu i taneční parket.Obsluha byla velice tolerantní a vstřícná k přáním hostů,a jakýkoliv požadavek nám byl splněn.
    Všichni byly velice spokojeni.Rádi se k Vám budeme opět vracet.
    Přejeme Vám mnoho úspěchů a hodně spokojených zákazníků.
    Petr a Jana

  7. 34
    Andrea:

    Je tomu již déle, co jsem Vaši restauraci navštívila. Prostředí máte určitě krásné, ale stejně jako ostatní komentující mě zaráží pomalá (až líná obsluha). Čekat na limonádu půl hodiny, když jediné v čem spočívá problém je otevřít láhev, vzít skleničku a donést ji hostovi, opravdu nepovažuji za tak časově náročnou práci, aby se to nedalo zvládnout rychleji.

  8. 33
    k:

    Dobrý den,v této restauraci jem byl cca 8x.Pokaždé stejný problém a obsluhou.Po příchodu si nás nikdo nevšímal a seděly jsme tam klidně i půl hodiny.Ke kuchyni:Lála není kuchař,ale frajírek kterej jen tluče hubou a nic víc.Slyšel jsem na něj samou chválu,ale to co předvádi dovede průměrnej kuchař.Po těhlech sklamáních jsem k vám přestal chdit.

  9. 32
    Jirka a Monika:

    Rádi bychom touto cestou co nejsrdečněji poděkovali personálu svitavské restaurace Maják za to, že nám dokázali uspořádat tu nejkrásnější svatební hostinu, jakou jsme si kdy mohli přát. Ať již šlo o vynikající jídlo, bohatý a nádherný raut, překrásnou výzdobu, příjemnou obsluhu či naprosto profesionální přístup – všechno bylo zvládnuto na jedničku s hvězdičkou a my neměli jediné výtky! Díky Vaší ochotě splnit jakékoli naše přání, ve všem nám vyhovět a kdykoli pomoci jsme se my i všichni naši svatební hosté po celou dobu cítili jako v pohádce a mohli jsme si náš velký den vychutnat plnými doušky. Vždy se k Vám budeme rádi vracet.
    S přáním mnoha úspěchů a spokojených zákazníků,
    Jirka a Monika

  10. 31
    Robin:

    Dobrý den,

    ve Vaší restauraci jsem nikdy nebyl a je klidně možné, že je výtečná. Pokud tomu tak je, nerozumím ovšem tomu, proč se snažíte odradit Vaše potencionální hosty. Měl bych pro Vás jednu “přátelskou” radu. Obávám se, že sděleními z úvodní strany typu “bez domluvy s číšníkem si nepřesedávejte k jinému stolu” či “prosíme hosty, aby při přípravě složitějších nápojů a jídel nebo v plně obsazené restauraci omluvili pomalejší obsloužení”, žádné zákazníky nenalákáte. Nikoho nezajímá co je ve Vaší restauraci špatně nebo co host nemůže. Soustředil bych se spíše na pozitiva. Přeji hodně štěstí ve Vašem dalším podnikání.

Strana: « 8 7 6 5 [4] 3 2 1 » zobrazit všechny vzkazy

Zde můžete vložit svůj komentář: